Logo
  • Strona główna
  • O nas
    • Misja i wizja
    • Produkcja
    • Kadra zarządzająca
    • Strategia podatkowa
    • Certyfikaty
    • Media
  • Relacje inwestorskie
  • Oferta
    • Orzechy
    • Owoce
suszone
    • Ziarna
    • Produkty własne
  • Kariera
  • Sklep
  • Kontakt

Spółka

Programy motywacyjne

Programy motywacyjne

a) W grudniu 2004r. miała miejsce emisja 100.000 akcji zwykłych na okaziciela serii G, która przeprowadzona została w związku z realizacją programu motywacyjnego. Cena emisyjna akcji serii G była równa ich wartości nominalnej i wynosiła 1,00 zł za akcję. Akcje objęte zostały przez subemitenta usługowego BDM PKO BP S.A, który sukcesywnie odsprzedaje akcje osobom uprawnionym, zgodnie z „Regulaminem nabywania akcji serii G przez pracowników „ATLANTA POLAND” S.A.” Program był realizowany przez pięć lat. Akcje zostały przyznane osobom uprawnionym w drodze uchwały Rady Nadzorczej z uwzględnieniem między innymi następujących czynników:

– osiągnięcia przez Spółkę w poszczególnych latach obrotowych zysku netto na poziomie co najmniej 80% wyniku planowanego w corocznym budżecie Spółki, sporządzanym przez Zarząd Spółki do końca I kwartału każdego roku (warunek konieczny przyznania akcji osobom uprawnionym),

– indywidualnego wkładu, ocenionego przez Radę Nadzorczą, osoby uprawnionej w osiągnięcie przez Spółkę wyników finansowych, realizacji indywidualnego planu sprzedaży oraz realizacji innych zadań powierzonych przez Zarząd,

– wyników finansowych osiągniętych przez Spółkę, w szczególności dynamiki wzrostu przychodów ze sprzedaży oraz zysku netto,

– okresu zatrudnienia w Spółce i jej poprzedniku prawnym lub okresu współpracy ze Spółką,

– indywidualnej oceny uznaniowej wyników pracy osoby uprawnionej dokonanej przez Radę Nadzorczą,

– zakresu obowiązków i odpowiedzialności osoby uprawnionej.

W ramach realizacji pierwszego etapu programu motywacyjnego (za 2004 r.), Rada Nadzorcza Spółki w dniu 21 marca 2005r. przyznała osobom uprawnionym 33.000 sztuk akcji serii G, które zostały w całości przez te osoby objęte.

W drugim etapie – za 2005 r. – Rada Nadzorcza Spółki w dniu 8 maja 2006r. przyznała osobom uprawnionym 24.000 sztuk akcji serii G, które również zostały w całości przez te osoby objęte.

W trzecim etapie – za 2008 r. – Rada Nadzorcza jednostki w dniu 11 maja 2009r. przyznała osobom uprawnionym 43.000 sztuk akcji serii G, które również zostały w całości przez te osoby objęte, tym samym program motywacyjny, realizowany w oparciu o akcje serii G, został zakończony.

Zgodnie z Regulaminem nabywania akcji serii G przez pracowników Spółki, zbywalność akcji serii G była ograniczona poprzez zakaz ich zbywania i zastawiania przez osoby uprawnione przez okres dwóch lat od daty nabycia.

 

b) Ponadto, Zwyczajne Walne Zgromadzenie w dniu 29 czerwca 2007r.postanowiło, że w Spółce zostanie przeprowadzony kolejny program motywacyjno-uznaniowy dla kluczowej kadry menadżerskiej Spółki, zgodnie z którym kadra menadżerska będzie uprawniona do objęcia na zasadach preferencyjnych akcji Spółki S.A które zostaną wyemitowane w ramach kapitału docelowego. Podstawowe założenia programu motywacyjno-uznaniowego dla kluczowej kadry menadżerskiej były następujące:

– program był realizowany w latach 2007-2010,

– osoby uczestniczące w programie to członkowie Zarządu oraz pracownicy i współpracownicy, którzy według opinii Zarządu pełnią dla Spółki istotną funkcję („Osoby Uprawnione”),

– maksymalna ilość akcji do objęcia przez Osoby Uprawnione w czasie realizacji programu to 220.000,

– Członkom Zarządu Spółki akcje miały zostać przydzielone uchwałą Rady Nadzorczej, natomiast pracownikom i współpracownikom Spółki uchwałą Zarządu.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie upoważniło Radę Nadzorczą do uchwalenia tekstu regulaminu programu motywacyjno-uznaniowego dla kadry menadżerskiej Spółki uwzględniającego powyższe parametry. Szczegółowe warunki przeprowadzenia programu zostały zatwierdzone przez Radę Nadzorczą Spółki uchwałą z dnia 04 marca 2008 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu programu motywacyjnego dla kadry menedżerskiej ATLANTA POLAND.

Z uwagi na brak realizacji założeń, przyjętych w programie motywacyjno-uznaniowym, nie nastąpiła emisja akcji Spółki w ramach kapitału docelowego.

 

W następnych latach w Spółce nie były realizowane kolejne programy motywacyjne.


Kontakt

Skontaktuj się z nami i rozpocznijmy owocną współpracę

Przejdź do kontaktu
logostopka

E- mail: info@atlantapoland.com.pl
Tel: +48 58 522 06 00

 

 

Kapitał

Sąd Rejonowy w Gdańsku
KRS 0000162799
Kapitał zakładowy: 6.091.904,00 zł
Kapitał wpłacony: 6.091.904,00 zł
Numer rejestrowy BDO: 00003893
Adres

Atlanta Poland S.A.
ul. Załogowa 17,
80-557 Gdańsk

Dane do faktury:

Regon: 190297892
NIP: 583-001-31-29
EU VAT: PL5830013129

RODO Polityka prywatności
© Atlanta Poland 2025
Realizacja: NOVEO - Agencja interaktywna
Zarządzaj zgodą

Aby zapewnić najlepsze doświadczenia, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje i cechy.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest ściśle niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego celu umożliwienia korzystania ze konkretnej usługi wyraźnie zażądanej przez abonenta lub użytkownika lub w wyłącznym celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Dane techniczne do przechowywania i dostępu wykorzystywane wyłącznie w celach statystycznych. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie i dostęp techniczny są niezbędne do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na wielu stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}